To - najprościej mówiąc - przekazanie prowadzenia działu informatycznego firmie zewnętrznej. Takie rozwiązanie jest popularne ze względu na swoją skuteczność i efektywność. Utrzymywanie działu IT w małych i średnich przedsiębiorstwach jest kosztowne, a nie zawsze gwarantuje odpowiedni poziom wymaganych usług.

Wybierając firmę zajmującą się Outsourcingiem zyskujesz wykwalifikowany zespół, wyposażony w profesjonalny sprzęt i przygotowany na każdą sytuację. Dodatkowo pozwoli Ci to znacznie obniżyć koszty z tytułu ... (składki ZUS, świadczenia socjalne, itp).



Jak to działa?

W przypadku awarii sprzętu lub oprogramowania zgłaszasz problem telefonicznie, mailowo lub przez specjalnie przygotowaną aplikację. Jeżeli usterka jest na tyle poważna, że nasi serwisanci nie mogą usunąć jej zdalnie (według statystyk, ponad 40% awarii można usunąć zdalnie), członek naszego zespołu uda się do Twojej firmy i wykona wszystkie niezbędne czynności na miejscu.


Zakres obowiązków jest ustalany indywidualnie z każdym klientem, jednak podstawę można określić w następujący sposób. Wraz z zawarciem umowy przedsiębiorstwo dostaje dostęp do następujących usług:

  • Pomoc użytkownikom z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • Audyt oprogramowania
  • Zapewnienie ciągłości pracy sprzętu i oprogramowania
  • Zabezpieczenia sieci lokalnej
  • Obsługa domen internetowych
  • Kontrola dostaw materiałów eksploatacyjnych, doradztwo eksploatacyjne
  • Archiwizację danych
  • Usługi doradcze i konsultingowe
  • Współpracę w imieniu Zleceniodawcy z autorami oprogramowania dedykowanego



Dlaczego my?

W okolicach i na terenie Ostrołęki jest do wyboru kilka firm oferujących obsługę informatyczną, dlaczego warto skorzystać z naszych usług? Ze względu na to jak pracujemy:

  • Podchodzimy indywidualnie do potrzeb każdego klienta
  • Staramy się zoptymalizować wszystkie wdrażane rozwiązania IT
  • Cenimy Twój czas - szybkie reakcje na zgłoszenia
  • Posiadamy specjalne oprogramowanie, które przyspieszy proces zgłaszania awarii
  • Działamy zgodnie ze standardami ITIL